Chrome Pointer

sobota, 23 marca 2013

[12] Judge yourself.

 

Cześć. Dziś oddaję jedno zamówienie. Mam też kilka spraw organizacyjnych (znowu), które omówię na końcu postu. A teraz, nie przedłużając:

zamówienie dla żona tomilnsona:
{kliknij w obrazek, aby zobaczyć podgląd}

Nie wiem, czy będziesz z niego zadowolona. Starałam się, ale zdjęcia, które mi podesłałaś... Nie mogłam nic z nimi zrobić. Co do samego nagłówka, to mi się podoba. Nie byłam pewna układu. 
Teraz w kwestii organizacyjnej... 
Nie wiem, czy zauważyliście, ale KOLEJKA JEST ZABLOKOWANA. Jasno napisałam, że nie przyjmuję zamówień, a pod ostatnim postem co? 3 kolejne. W dodatku, wątpię, czy ktokolwiek z tych zamawiających przeczytał regulamin - jestem tu sama, a dwie osoby w swoim zamówieniu napisały: co do szabloniarek, to nie wiem która, wszystkie jesteście niesamowite. Tak nie może być.
Ja wiem, że powinnam się cieszyć (i uwierzcie mi, cieszę się), że chcecie składać zamówienia, i że moje szablony Wam się podobają. Dlatego też po raz ostatni apeluję, czytajcie notki i regulamin w całości. Mogą znaleźć się w nich rzeczy niezbędne.
 
Odmawiam wykonania zamówienia dla:
Pamela: blog nie istnieje.
Melanie Stryder: przepraszam, ale ze zdjęć nie potrafię za cholerę nic skleić. 

Przyjmę zamówienia:
2 pierwsze, zgodne z regulaminem.
      

16 komentarzy:

  1. Insecere ponownie zamówię.. Tylko nie dam tyle zdjęć ... jakoś to przeżyję.. :)
    Początek tamtego zamówienia skopiuję.. :)

    "Dziadek do orzechów"
    Droga Insicere chciałabym zamówić u ciebie szablon na mojego , który jest pod adresem : http://lost-in-the-darkness-life.blogspot.com/

    Chciałabym aby szablon był trójkolumnowy ( nie wiem dlaczego , ale mam słabość do takiego układu bloga )
    Kolorystyka raczej ciemna , ale mogą być akcenty jasne. Szczerze mówiąc nie wiem jaki kolor będzie najlepszy , ale zostawiam to tobie. Ale myślę , że jakbym miała się określić to bym wybrała kolory między szarym , a czerwonym.
    W nagłówku chciałabym , aby był cytat "Kiss me or Kill me"

    Zdjęcia.. !
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lb9zwvkk9k1qas1zqo1_500.jpg
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_llepeqxyR31qk5syio1_500.jpg
    http://lasescaleras.files.wordpress.com/2011/05/alex-pettyfer-y-dianna-agron-i-am-number-4-2.jpg

    To wszystko i dodaj coś od siebie.. !!
    Mam nadzieję , że uda ci się jakoś to teraz posklejać.. !!

    POzdrawiam i czekam :)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest naprawdę świetny! Jedynie mogłaś popracować na głową tego chłopaka bo ją lekko ucięłaś.Chyba,że takie dostałaś zdjęcie to rozumiem ; )
    Ten przypadek co opisałaś pod szablonem jest mi samej dobrze znany. Myślałam że zaraz wywalę laptopa za okno,gdy jedna z dziewczyn napisał mi,że bardzo podziwią NASZĄ pracę i wiele słyszała o NASZYM blogu,co było jej kompletną kompromitacją...
    Mam nadzieję,ze Cię zbytnio nie zanudziłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie takie już było, a poza tym, taki zamiar trochę też miałam. :D Co do tej sytuacji, to naprawdę frustrujące... I lekkomyślne zarazem. Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  3. *.* Dziękuje ci .. szablon jest... po prostu słów mi braknie. Podoba mi się ta sowa ;) Dziękuje jeszcze raz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Wykonanie tego zamówienia było ogromną satysfakcją, gdyż uwielbiam 1D, w szczególności Lou. :)

      Usuń
  4. Proszę... byłam grzeczną dziewczynką... powiedzcie, ze to jest zgodne z regulaminem. No okej. Chciałabym aby Insicere wykonała szablon na blog http://on-their-own-wings.blogspot.com/ gdzie zaraz wyląduje button szabloniarni. Cytat... Cytat... ach tak cytat. I run out of here on my own wings. Taki bym prosiła. Odnoście wyglądu. Układ i to wszystko pozostawiam w twoich rękach. Wybierz co najlepiej będzie pasowało. Gdyby tylko szablon mógłby być w jasnych kolorach. Może beż? Mam nadzieje, że nie sprawię Ci kłopotu podając zdjęcia. Po prostu jestem bardzo szczegółowa. Na szablonie chciałabym aktorkę, która się zwie Kalia Prescott. Jeśli żadne z podanych zdjęć nie będzie Ci pasować możesz dać własne byleby tej aktorki. To zdjęcie poniżej prosiłabym bardziej w tle:

    http://24.media.tumblr.com/92b1e5ba156805df2f7213ae3831aa21/tumblr_mhyjgdBB6W1s53pcvo3_500.jpg

    Natomiast to na pierwszym planie:

    http://25.media.tumblr.com/7ea88914fb9eb1fd48824f5c841cfb67/tumblr_mgdflreTWf1rutv55o1_500.png

    Tło... hmm... tło. Prosiłabym tutaj głównie stare ruiny. W sumie... tak... tylko ruiny. Nie mam pojęcia co o tym myślisz. Czekam z niecierpliwością. Pozdrawiam - Elfica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę usunąć komentarza więc tylko dodam, że zamówienia jest nieaktualne ;'c

      Usuń
  5. Mimo, że nie przepadam za OD i nie lubię jak jest "napaćkane" to znaczy dużo tekstur i stocków to nagłówek jest spoko. Fajnie się całość prezentuje, natomiast układ nie wiem czemu skojarzył mi się z onetowskimi blogami - stare dobre czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Mam do Ciebie sprawę i prosiłabym o kontakt. Drogą mailową (wgorezapalniczki@gmail.com) albo przez GG:42544972.
    Pozdrawiam.

    graficzny-spis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziadek do orzechów
      adres bloga: http://miniiza1.blogspot.com
      cytat: "Wybaczę wam każdy błąd, ale nie wybaczę jeśli nie dacie z siebie wszystkiego dla Barcelony."
      wygląd: Mhm, jest to dość nietypowy blog. Będzie tam jedynie spisana moja twórczość, lista blogów itd. Układ, szczerze to zupełnie nie wiem jaki by pasował. Więc to pozostawiam Tobie. Kolorystyka nie za ciemna, uwielbiam kolor niebieski i czerwień. Na szablonie może znaleźć się herb Fc Barcelony, jakaś piłka, stadion Camp Nou. No i oczywiście zdjęcia kilku piłkarzy. Wypiszę Ci ich, a Ty sobie wybierz co Ci tam pasuje: Francesc Fábregas, Gerard Pique, Lionel Messi, Jordi Alba, Marc Bartra, Dani Alves, Carles Puyol, Andres Iniesta, Xavi Hernandez, Sergio Busquets, Cristian Tello, David Villa, Alexis Sanchez, Victor Valdes. Wiem, wiem, dużo ich. Ale mi to zupełnie obojętne którzy znajdą się na szablonie. Chociaż ja to bym chciała Fábregasa, Pique, Messiego i Bartrę. Ważne jest, aby wszyscy piłkarze byli w koszulkach FCB. :) Pozdrawiam i proszę o odpowiedź, czy szablon dla mnie zostanie wykonany :)

      Usuń
    2. Blog został usunięty. W takim wypadku, szablonu wykonać nie mogę. :)

      Usuń
  8. Witaj :)

    Ja ma pytanie odnośnie zamówienia na szablon. Chciałabym w następnym poście, o ile będziesz zbierać zamówienia, zamówić szablon, ale na bloga, który jest w budowie. Rozdziały mam zapisane, ale nic jeszcze nie publikowałam, bo chciałabym to zrobić z nowym szablonem. Czy to jest problem, że na blogu nic nie ma?

    Liczę na szybką odpowiedź :)
    Pozdrawiam,
    Liley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest żaden problem. Oczywiście pod warunkiem, że nie pozostawisz bloga samemu sobie. :)
      Insicere

      Usuń