Chrome Pointer

wtorek, 19 marca 2013

ORGANIZACYJNIE.

[moje pierwsze, życiowe ikony]

Wiem, że zapewne wielu z Was czeka na swoje zamówienia. Wiem, że od paru dni całkiem zaniedbywałam bloga. Ja naprawdę to wszystko wiem i przepraszam, że dziś również bez zamówień. Chciałabym do czegoś nawiązać.
Jak mogliście zauważyć, pod ostatnią notką wywiązała się kłótnia. Tak naprawdę sama nie wiem, z czego ona wynikła, ale… Jestem sfrustrowana. Czegoś takiego jeszcze nie było.
To nieprzyjemne. Nad zrobieniem szablonów spędziłam mnóstwo czasu. Nie rozumiem, jak można być tak nieuczciwym i nie doceniać czyjejś pracy. Nie jestem idealna, nie tworzę również idealnych szablonów. Rozwijam swoje zainteresowania i miło spędzam czas. Prace, które robię, robię specjalnie dla Was, abyście wedle życzenia mogli zmienić wygląd swoich stron. Są one całkowicie za darmo(wklejenie linku, tudzież buttonu nic nie kosztuje), dlatego wymagam szacunku zarówno ze strony osób pobierających, odwiedzających, jak i zamawiających! Nie będę się podstosowywać; to raczej Wy powinniście podstosować się pode mnie. A jeżeli regulamin Wam nie odpowiada, już ja nic na to nie poradzę.
Od dziś stosuję zaostrzone reguły. Nie raz informowałam, abyście uważnie czytali regulamin i nie zapominali o HAŚLE. Celowo jest ono umieszczone na samym końcu, aby każdy do niego dotrwał i jako – tako zrozumiał zasady, a także, aby się z nimi zapoznał. Czytanie naprawdę nie boli. Za brak owego hasła, nie wykonam zamówienia.
Nowy szablon główny robiony był dziś. Inspirowałam się pracami Terriblecrash, które są naprawdę przepiękne. Nie korzystałam przy tworzeniu z żadnej instrukcji, jedynie z tekstur, które również można znaleźć na blogu Terrible
KOLEJKA WCIĄŻ JEST ZABLOKOWANA. Pozostałe zamówienia, myślę, że oddam niedługo. Z góry przepraszam, że musicie tyle czekać. Dużo się dzieje, a przecież nie mogę Was wystawić. 
PS. NIE WIEM DLACZEGO WCZEŚNIEJSZY POST SIĘ NIE WYŚWIETLA ANI NA KATALOGU GRAFICZNYM, ANI NA INNYCH BLOGACH. 

13 komentarzy:

  1. Nowy szablon, nowe ikonki, wszystko pięknie ładnie...ale, ale. Jaką masz rozdzielczość, hm? Tak z ciekawości pytam, bo u mnie z nią w szablonie jest coś jawnie nie tak jak być powinno *>*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę rozdzielczość chyba ogarnąć, bo... Ja mam 1300px, koleżanka ma 1350 chyba i podobno nieładnie to wygląda. Cóż, zaraz to ogarnę. :)

      Usuń
  2. Nowy szablon bardzo ładny :) choć nie za bardzo pasuje mi ten niebieski kolor do nagłówka, niby dałaś jakieś niebieskie dodatki, ale brązowy chyba byłby lepszy, ale to już kwestia gustu :) nie przejmuj się tą kłótnią, to ty robisz szablony i ty rządzisz. Krytyka jest jak najbardziej okej, o ile jest konstruktywna, a jeśli ktoś nazywa cię "matoł" to raczej nie możemy o takiej mówić...
    Czekam z niecierpliwością co wymyślisz przy moim zamówieniu :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, fakt, ten niebieski był trochę kiepskim pomysłem, ale nie mam już siły tego wszystkiego zmieniać. Musiałabym od nowa robić szablon od podstaw, oprócz nagłówka. :D
      Co do reszty, szczerze? Mam to gdzieś, jednak trochę szacunku do mojej osoby by się przydało.
      A co do zamówienia, to akurat jestem w trakcie jego wykonywania. :D

      Usuń
    2. Teraz, z tym zielonym już jest świetnie :) A pewnie, że się należy. Ale w dzisiejszej dobie internetu nie wiadomo co jest celową obelgą a co trollingiem ;P można się nadziać.
      Co do zamówienia - oho :D

      Usuń
    3. Zamówienie wykonałam. Dodam je najprawdopodobniej jutro. :) Dziś już nie mam siły męczyć się z układem. :D

      Usuń
    4. Ok, będę cierpliwie czekać. I z góry dziękuję :)

      Usuń
  3. Takimi osobami nie warto się przejmować, oczywiście, szacunku tej osobie zabrakło, ale jak ktoś nazwał Cię 'matoł' to nie ma tu mowy o osobie dojrzałej.
    Ikonki piękne, i w nich, i na szablonie widzę tekstury Yass, ja używam ich na każdym szablonie ^~^
    Nie mogę się doczekać mojego szablonu, wiesz mniej-więcej za ile ukaże się notka z nim? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem wręcz zakochana w pracach Yassmine. Twoje zamówienie postaram się wykonać do końca tygodnia. Aktualnie jeszcze "ogarniam" szablon główny, by pasował do każdej rozdzielczości, a z tak szybkim internetem, marnie mi to wychodzi. :D

      Usuń
  4. Hej Insicere! Nie wiem, czemu mnie nazywasz osobą nieuczciwą i frustrującą. Przecież wyszło ci to na dobre! Zmieniłaś szablon, jest dobry i ma polskie znaki w nagłówku (dalej się rozjeżdża na dole, ale na to patrzą tylko osoby profesjonalne). Ale jeszcze musisz poprawić spacje, bo np. nie dałaś spacji po zdaniu: "Są one całkowicie za darmo". Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Y, no bo przed nawiasem w zdaniu nie daje się spacji? U mnie szablon nigdzie się nie rozjeżdża, pewnie masz coś nie tak z monitorem. I nie napisałam, że to Ty jesteś taką osobą. :)

      Usuń
    2. Dlaczego czepiasz się o tak nieistotne szczegóły? Ja nigdy nie dawałam spacji i dawała nie będę. Moja polonistka nie ma nic przeciwko. :)

      Usuń