Chrome Pointer

niedziela, 10 marca 2013

[02] God knows the truth.


Kolejna notka, tym razem również z jednym szablonem. Przygotowałam coś innego; pierwszy zdarzyło mi się robić pracę w takim stylu. Z końcowego efektu jestem zadowolona, chociaż zawsze może być lepiej, prawda?

 
[pobierz

Wykonam zamówienie Lovvki. Chciałabym tylko, abyś podesłała mi jeszcze zdjęcia, ponieważ nie wiem, jakie Cię usatysfakcjonują. 
Odmawiam natomiast wykonania zamówienia Valkyrji, ponieważ jest ono niezgodne z regulaminem. 
Dziś również przyjmę jakieś zamówienia. Składajcie sobie, a ja wybiorę i dodam je do kolejki.
PS. Co sądzicie o otwarciu naboru? ;)

12 komentarzy:

  1. nie przepadam za takimi bajkowymi szablonami, ale ten jest ładny :3 HYHYHY

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  3. Zarówno art jak i wybrany przez Ciebie niebieski kolor bardzo ładnie się ze sobą komponują. Napis jest powalający - zarówno wykonanie jak i tekst :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Suzy to może być to: http://images.kpopstarz.com/data/images/full/2012/10/15/36882-miss-a-s-suzy-reveals-embarrassment-of-her-nation-s-first-love-title.jpg
    Zayn to obojętnie, tylko proszę nie z sesji, taki jakby gdzieś szedł. Może wpisz 'Zayn Malik airport' i tam powinny być jak idzie.
    A z resztą zdaje się na Cb :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby na razie mam u siebie szablon numer 1, ale byłabym przeszczęśliwa, gdybyś zrobiła jakiś specjalnie dla mojego bloga.
    Adres: http://dwa-lata.blogspot.com/
    Układ: dwukolumnowy, kolorystyka raczej jasna. Blog ogólnie będzie o dziewczynie, Polce, dokładniej - Płocczance. Zdjęcie modelki jest mi w sumie obojętne, może być nawet jakaś zupełnie nieznana twarz, nie mam jeszcze dokładnego wyobrażenia o jej wyglądzie. W tej galerii ( http://plock.deviantart.com/gallery/5888503 ) między innymi są zdjęcia miasta, więc mogą zostać użyte.
    Cytat: If I asked you for good news, would you smile and turn away?

    Z góry dziękuję i ukocham za coś ślicznego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo, że w zamówieniu brakuje jednego, ważnego elementu, który zawarty jest w regulaminie, wykonam je. :)

      Usuń
  6. Prześliczny szablon. Uwielbiam takie rysunkowe nagłówki, i wiem że czasami obrazek aż prosi się o użycie go, a na koniec okazuje się, że ani żadna tekstura ani żaden stock do niego nie pasuje. Tobie udało się wszystko ładnie dopasować. Musisz częściej wykonywać prace w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń