Chrome Pointer

poniedziałek, 11 marca 2013

[03-05] Say you won't leave me.


Chory człowiek, to znudzony człowiek. A przynajmniej ja taka jestem. Leżę w łóżku, a obok mnie sterta zasmarkanych chusteczek… Na 16 do doktora, oj, jak mi się nie chce! Z racji tego, że cholernie mi się nudziło dziś rano, zrobiłam 3 szablony, w tym jedno zamówienie. Całkiem szybko mi to poszło. 


 
  Zamówienie dla: sweet nothing

Z szablonów jestem zadowolona. Szczególnie z zamówienia, które robiło mi się nadzwyczaj przyjemnie i nawet straciłam poczucie czasu. Mam nadzieję, że przypadnie Ci ono do gustu – początkowo ustawiłam układ trójkolumnowy, ale tuż przed pobraniem pełnej wersji przypomniałam sobie, że przecież miał być dwu… ;) Gdyby coś było nie tak, pisz, a ja postaram się coś na to poradzić.
Zamówienie Lovvki myślę, że oddam jutro, a jeśli nie, to w czwartek najpóźniej.
Zamawiać można, nie ma limitów.







33 komentarze:

  1. Szczerze? Zakochałam się. Naprawdę. Szablon jest przepiękny, przecudowny, cud, miód i orzeszki, dziękuję ci bardzo. <3
    (Ach, i faktycznie, zapomniałam o dziadku do orzechów, przepraszam! A jeszcze kilka razy czytałam regulamin, czy o czymś nie zapomniałam... XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz bardzo interesująco szablony - zwłaszcza drugi przypadł mi do gustu, wprost nie mogę oderwać oczu od tego pana ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się; ten pan jest wprost przeuroczy. Dlatego, gdy zobaczyłam te zdjęcie, wiedziałam już, że będzie moje. :D

      Usuń
  3. Ten na zamówienie ma piękne kolory <3 Naprawdę, świetne! Gdyby tak jeszcze zdjąć ten topaz... <3

    Twórz, twórz dużo. Ja chętnie tu będę zaglądać:D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne szablony, zwłaszcza ten pierwszy bardzo przyjemna kolorystyka.
    Chciałabym właśnie u ciebie (Insicere) zamówić szablon, adres mojego bloga to: http://diabelskie-tajemnice.blogspot.com/
    Zamiast cytatu niech będzie po prostu napis; Diabelskie Tajemnice
    Układ taki jak jest obecnie na moim blogu, to jest dwukolumnowy prawostronny bodajże.
    Kolorystyka jak najbardziej mroczna - czerwony, czarny - tematyką mojego bloga jest opowiadanie, na dodatek o diable; więc pentagramy, krople krwi, kruki, księżyc, mgła - coś co się kojarzy właśnie z diabłami jest mile widziane (jednak nie taki diabeł jak każdy myśli, z wyglądu niczym nie różni się od człowieka)
    Najlepiej jakby na szablonie pojawiły się dwie postacie, sylwetka mężczyzny umieszczona jakoś z tyłu może być ledwo widoczna wręcz czarna, a druga trochę bliżej dziewczyna, czarne włosy - i z tych wymagań to by było tyle - mogą być w jakimś mrocznym lesie. Dodatkowo prosiłabym aby szablon by jako zdjęcie do nagłówka - byłabym wdzięczna ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałam zamówienie zapomniałam o haśle, wiem złamałam regulamin :/
      Brzmi ono "dziadek do orzechów", prawdopodobnie moje zamówienie nie zostanie przyjęte. W sumie nie zasłużyłam. Jak nie przyjmiesz zamówienia, to może kiedy indziej zamówię, gdyż masz bardzo ładne szablony! ; )

      Usuń
    2. Wykonam. Poczatkowo bez hasla mialam odrzucic, ale skoro dodalas, nie widze przeszkod. ;)

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje! Następnym razem będę bardziej ogarnięta ;D Chociaż w moim wykonaniu czasem nie jest to możliwe. ;)

      Usuń
    4. Nie przejmuj się, nic nie szkodzi. Zamówienie zostało wykonane, jak uporam się jeszcze z dwoma, wtedy wstawię post. :)

      Usuń
  5. Insicere, chciałabym zamówić u Ciebie szablon na bloga mankament-perfekcji.blogspot.com. Hasło to „dziadek do orzechów”.
    Chciałabym, aby szablon był trójkolumnowy z podstronami na górze (dokładnie taki, jak obecnie widnieje na Wystrojowo), a kolorystyka była ciemnoczerwona ze złotymi akcentami. W nagłówku umieść zdjęcie tych państwa: http://i053.radikal.ru/0905/bc/8f15da7ceeb7.jpg oraz zamek Hogwart z księżycem w tle. Cytat: „Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno.”. W razie pytań podaję mój numer GG: 45831724.
    Z góry dziękuję za rozpatrzenie zamówienia!
    Pozdrawiam,
    Itlina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z szablonów, które przedstawiłaś, najbardziej podoba mi się trzeci. Hm, chyba przez słabość do cieplejszych kolorów :).

      Usuń
    2. Chciałabym poinformować, iż zamówienie zostało przyjęte. :)

      Usuń
    3. Insicere, a podjęłabyś się również wykonania dwóch tak zwanych „kart postaci”? :) Oczywiście nic na siłę. :)

      Usuń
    4. W sensie, że jak? Podaj mi jakiś wzór. :)

      Usuń
    5. Przykładowo jak Christel posiada na swoim blogu: http://4.bp.blogspot.com/-m_aKzlW_OQI/UEDtCONi6dI/AAAAAAAAByw/6TfGZehOa90/s1600/An.png. :)

      Usuń
    6. W sumie czemu nie, tylko musiałabyś podać mi wszystkie informacje. Odezwij się na gg: 44144880. :)

      Usuń
    7. Dziękuję bardzo. :)

      Usuń
    8. Napisałam, jednak chyba masz ustawione odrzucanie wiadomości od nieznajomych. ;)

      Usuń
    9. Ależ nie ma za co, cieszę się, że wystrojowo zyskuje nowych odwiedzających i jestem skłonna spróbować wszystkiego. :)

      Usuń
    10. Rany, teraz dopatrzyłam się błędu w zamówieniu - miałam na myśli podstrony w kolumnie bocznej, nie na górze :) (czyli jak na Wystrojowo). Jedno myślę, drugie piszę, rany... XD

      Usuń
  6. Ojej, widzę, że już dodałaś mnie do kolejki. :) Dziękuję bardzo za przyjęcie zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dziadek do orzechów"
    Insicere
    Ok. Chciałabym zamówić szablon na: http://young-stupid-and-naive.blogspot.com/. Pierwsze kolory jakie przyszły to brudny złoty, ciemny żółć i jasny brązowy - chciałabym, by takie kolory zostały utrzymane. W nagłówku umieść te dziewczyny:

    http://25.media.tumblr.com/9124e311caeb14f2ea4aa37167bb77a3/tumblr_miocabbu671rhc30vo1_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/f49e6a00917eefb92fd620a4995a162a/tumblr_mgijdo5YuN1r4n6gao1_500.jpg

    http://24.media.tumblr.com/463670b2cb64c41f1ab333080549d992/tumblr_mh3libKWTJ1r8kvano1_500.jpg

    Nie chcę żadnego cytatu, chciałabym by był zwykły napis : young stupid and naive, koniecznie z małych liter. W tle mogą być użyte różne notatki, książki, ogólnie związanego ze szkołą, oraz coś z miłością i czasem.

    Ok mam nadzieję, że moje zamówienie zostanie wykonane ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze układ dwukolumnowy, prawostronny. przepraszam za dwa komentarze

      Usuń
  8. Nie mogę się doczekać ;>
    A co do szablonów, są takie śliczne, jak ja bym chciała mieć talent do robienia szablonów, bo tylko zapycham WG ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziadek do orzechów
    Na początek oczywiście brawa za szablony, aż się miło patrzy :D Właśnie dlatego chciałabym złożyć zamówienie. A więc... (nie zaczyna się zdania od "a więc")chodzi o blog http://lovers-on-the-storm.blogspot.com/

    Tematyka: Potterowska, no inaczej być nie chce.

    Kolorystyka: Byłabym wdzięczna za raczej dość stonowane kolory. Nie określam się jasno czy ma być to klasyczna czerń, przyjemna szarość czy może ślizgońska zieleń. Byleby nie dźgało po oczach żółcią, czerwienią i różem.

    Zdjęcia: Konkretnych zdjęć również ie narzucam, nakreśle jednak wizje. Może Marcin Ziółko mógłby się pojawić? Może coś z tej http://marcinziolko.blogspot.com/2012/04/38-by-bartek-szmigulski.html albo tej http://marcinziolko.blogspot.com/2011/08/35-by-karolina-sota.html sesji? Oprócz niego może Daisy Lowe? Tu nie konkretyzuje co do sesji, co ci tam będzie pasowało rozmiarem, kolorystyką czy nie wiem czym jeszcze. Żeby tylko nie leżała uśmiechnięta wśród lizaczków ani żeby nie była wycięta z gali jakiś nagrod Religa TV z logiem Merlinek w tle. Co do innych elementów typu godła ślizgonów czy Hogwart czy jakiekolwiek tła pod ludzi wiążące się z potterowską tematyką, zostawiam to twojemu zmysłowi estetycznemu, niczego nie narzucam.

    Cytaty: Z nimi wiadomo, różnie bywa. Mam jednak pewien pomysł. "Hey you, Mrs. too-good-to-look-my-way" to jest jego pierwsza część, właściwie ta która powinna się pojawić. "and that's cool you want nothing at all to do with me." to chyba też będzie jeszcze odpowiednie i nie za długie prawda? Jako dokończenie pierwszej części
    "But I want you, ain't nothing wrong with wanting you cause I'm a man and I can think what the hell I want, you got that straight?" to już będzie za dużo, czyż nie? Żeby to nie było takei naciućkane i nie wiadomo o co chodzi, a coś czuje że z tą resztą tak będzie. Ale jeśli ty masz idealną wizje umieszczenia tego tak żeby nie raziło, to nie bronie. Ale i nie wymagam :D

    Z góry oczywiście dziękuje, link umieszczony :) Zastanawiam się czy jestem ślepa czy nigdzie nie ma buttonu szabloniarni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, buttonu nie ma, dopiero nad tym wszystkim pracuję. :)

      Usuń
  11. dziadek do orzechów

    Chciałabym zamówić u Ciebie szablon na bloga http://addictive-poison.blogspot.com/. Co do kolorystyki to nie mam większych wymagań, ale chciałabym, by szablon był w ciemnych kolorach, np. odcienie granatu. Na nagłówku Harry Styles oraz Lily Collins, zdjęcia dowolne.

    Cytat:

    You’re just like poison
    Slowly moving through my system

    Jeśli to coś pomoże, to opowiadanie to romans/dramat. Dobrze by było, gdyby na nagłówku nie pojawiły się jakieś przesłodzone obrazki typu kwiatki. :) Nie wiem, czy przyjmiesz moje zamówienie, bo z tego co widzę, kolejka nie jest aż tak mała, ale bardzo bym się cieszyła, gdybyś je przyjęła. :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, co do układu - taki jak w stylu pierwszego szablonu z aktualnej notki. :)

      Usuń
  12. "Dziadek do orzechów"
    Droga Insicere chciałabym zamówić u ciebie szablon na mojego , który jest pod adresem : http://lost-in-the-darkness-life.blogspot.com/

    Chciałabym aby szablon był trójkolumnowy ( nie wiem dlaczego , ale mam słabość do takiego układu bloga )
    Kolorystyka raczej ciemna , ale mogą być akcenty jasne. Szczerze mówiąc nie wiem jaki kolor będzie najlepszy , ale zostawiam to tobie. Ale myślę , że jakbym miała się określić to bym wybrała kolory między szarym , a czerwonym.
    W nagłówku chciałabym , aby był cytat "Kiss me or Kill me"

    Podam linki do zdjęć jakie chciałabym abyś użyła w szablonie.
    1. http://lasescaleras.files.wordpress.com/2011/05/alex-pettyfer-y-dianna-agron-i-am-number-4-2.jpg
    ( mogłabyś jeżeli to możliwe Diannie Argon zrobić czerwone oczy ?? )
    2.http://jbabzee.files.wordpress.com/2010/10/dc79e01dbe1dd8f7b8da3e51261b1278.jpg
    3.http://images5.fanpop.com/image/photos/31400000/Katherine-Pierce-tv-female-characters-31432963-465-567.png
    ( I to zdjęcie nr.3 musi być koniecznie i też mogłabyś zrobić czerwone oczy ?? )
    4.http://24.media.tumblr.com/tumblr_llepeqxyR31qk5syio1_500.jpg
    5.http://25.media.tumblr.com/tumblr_lb9zwvkk9k1qas1zqo1_500.jpg

    To w zasadzie wszystko. Mam nadzieję , że zrobisz mi szablon. Będę bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na szablon.
    Zaraz też dodam button na blogu.

    Ps. Czytam twoje opowiadanie.. Jest świetne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam szczerze, że moim faworytem jest szablon drugi, choć wydaje mi się zbyt szeroki (tj. zbyt mocno wysunięte pole blog na prawo). Natomiast kolorystyka i motyw mnie urzekły, :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Heej, wiem że pewnie jesteście zajęte, ale mam prośbę. Raczej duża, bo nie znam się na szablonach i tych sprawach, ale chciałabym jeden zamówić. Jeżeli o czymś zapomnę napisać to porszę powiedz mi. ;)

    1.Hasło: Na środku po lewej stronie. Wybierz jakąś ładną trzcionkę. Hasło " No Limits "
    2.Adres bloga: www.nolimits-fanfiction.blogspot.com
    3.Koncepcja: Będzie na nim Louis Tomlinson i Lily Collins.
    W takim stylu: http://after-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/
    tylko, że oczywiście inne zdjęcia. A kolory to raczej jakieś nie strasznie ciemne. Chciałabym by był umieszczony gdzieś w tle motor wyścigowy (gdyż będzie to trochę o wyścigach i motorach).

    4.Ewentualne zdjęcia: Louis: http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&hs=QrC&sa=X&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&biw=1344&bih=724&tbm=isch&tbnid=57D49c9iaue7wM:&imgrefurl=http://www.last.fm/music/Louis%2BTomlinson&docid=M6Z9Louw65svoM&imgurl=http://userserve-ak.last.fm/serve/_/82769065/Louis%252BTomlinson%252Blou%252Bfab%252Bmagazine.png&w=443&h=441&ei=0c2oUtfDLqiAywPT3YDQDg&zoom=1&ved=1t:3588,r:3,s:0,i:111&iact=rc&page=1&tbnh=180&tbnw=202&start=0&ndsp=22&tx=121&ty=75
    Maya (Lily) - http://collider.com/wp-content/uploads/lily-collins2.jpg
    lub: - http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&biw=1344&bih=724&tbm=isch&tbnid=Npe5UeHliFLncM:&imgrefurl=http://blog.birchbox.co.uk/interview/joliestar-lily-collins.html&docid=Z9pMfzytnR6LFM&imgurl=http://d25ibc27l7tegw.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/05/lily-collins-550x412.jpg&w=550&h=412&ei=m8-oUufFC8ithQf9uIHYBw&zoom=1&ved=1t:3588,r:54,s:0,i:249&iact=rc&page=3&tbnh=164&tbnw=188&start=48&ndsp=29&tx=139&ty=77
    Możesz poszukać innych jeżeli chcesz ;)
    5.Ewentualny cytat:
    Miłość po prostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj.
    ale możesz coś innego ;)
    6.Inne uwagi: W szególności to nic nie mam, ale w tle może być ten motor lub wyścig :)
    7.Kontakt: zawszedirectioners@gmail.com

    OdpowiedzUsuń